دانلود متن،آهنگ و موزیک ویدئو آهنگ دروازه های دنیا از احسان خواجه امیری
نوشته شده توسط : محمد خزاعی فدافن

 

از عشق تو بوده هر جا که رسیدم

پای تو و اسمت من جونم و میدم

گل می کنه حست هر ثانیه در من

رویای یه دنیاست تا جام و بگیرن

♫♫♫♫♫♫

گل کردن غرورت گل کردن منم هست

باید منو ببینن تا پرچمت تنم هست

دروازه های دنیا رو به من و تو بازه

دنیا قرار از ما اسطورش و بسازه

♫♫♫♫♫♫

ایران تو ناجیه احساس من

ایران غرور تو میراث من

ایران تمام حس بودنم

ایران فدای مرزت تا تنم

♫♫♫♫♫♫

ایــــــــــــــــران

 

برای دانلود آهنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 




:: برچسب‌ها: دانلود موزیک ویدئو آهنگ دروازه های دنیا از احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ دروازه های دنیا از احسان خواجه امیری , دانلود آهنگ دروازه های دنیا احسان خواجه امیری , نوای انتظار , محمد خزاعی , محمد خزاعی ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: